7 Deadly Sins Book Tag

Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem rozkręcenia kanału na YouTube. W całej booktube'owej społeczności jest tyle świetnych tagów, że trudno wybierać! Ale oprócz tagów chciałabym Wam przedstawiać videorecenzje, podobne do tych, które kiedyś mogłam kręcić z Anath. Od tamtego czasu trochę nauczyłam się edytowania filmów i... chyba pora zacząć kręcenie książkowych filmików pełną parą. Niech 7 Deadly Sins Book Tag będzie idealnym początkiem! Zapraszam :)

 
 
 

7 komentarzy do “7 Deadly Sins Book Tag ”

  1. Powinnaś nagrywać częściej! Obejrzałam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co?! Ale jak to? Kupić trylogię za 3 grosze :o Wow!
    Też uwielbiam takie cechy w chłopakach. Inteligencja, zaradność, humor... to jest to!
    Bardzo fajny tag!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, sama bym chciała nagrywac, ale wiem, że jest to czasochłonne i wymaga wprawy, a ja niestety nie mam doświadczenia z filmikami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym nagrywać ale nie za dobrze czuję się w obiektywie. Może kiedyś się przyzwyczaję. Bardzo fajny filmik :) Przyjemnie się oglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że zaczynasz kręcić! Według mnie tak forma jest lepsza od zwyczajnej recenzji bądź tagu pisanego. Sama miałam taki zamiar, ale to chyba nie dla mnie. A tag świetny i też zrobiłam go na blogu :) I zazdroszczę tej trylogii za tak zawrotną sumę ;)
    Zapraszam do mnie;
    http://moje-buki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmik wyszedł Ci świetny, TAG bardzo mi się spodobał. Chętnie zobaczę więcej :) Ja też uwielbiam Willa i Jace'a :D Z chęcią przeczytałam ,,Lawendowy pokój", który pokazałaś i mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję.

    U mnie właśnie recenzja, zapraszam Cię :) http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!